Byliśmy partnerem tegorocznego VII Forum Branży Ogrodniczej, które tym razem odbyło się w ramach I Kongresu Dystrybucji i Handlu. Była to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, zorganizowana przez redakcje magazynów Biznes Ogrodniczy i Rynek Zoologiczny. Wydarzenie zgromadziło ponad 400 gości z branży ogrodniczej i zoologicznej, w tym największe firmy oraz menadżerów wysokiego szczebla. Nie zabrakło inspirujących wykładów (w tym prelekcji gościa specjalnego, coacha i trenera Mateusza Grzesiaka), targów zatowarowania centrów ogrodniczych i zoologicznych oraz okazji do networkingu. Dzięki mini targom oraz strefom rozmów biznesowych, gdzie producenci prezentowali nowoczesne rozwiązania ekspozycyjne i marketingowe, udało się ściśle powiązać teorię z biznesową praktyką.
Tematem przewodnim forum był omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa, gotowa sprostać wysokim wymaganiom stawianym przez nową generację konsumentów. Zwyczaje zakupowe pokolenia Y i Z, zmiany demograficzne, sukcesja w handlu, utrzymanie rentowności w czasach wojny cenowo-promocyjnej oraz podwyższone ryzyko biznesowe to tylko niektóre zjawiska, które analizowaliśmy wraz z ekspertami i pozostałymi członkami sympozjum.
Wydarzenie zakończyła uroczysta gala podczas której wręczono prestiżowe nagrody – Złote Strelicje Biznesu Ogrodniczego i Złote Charty Rynku Zoologicznego. Rolimpex S.A. odebrała statuetkę TOP Innowacja 2017 Biznesu Ogrodniczego.
.
Impreza odbyła się 3 października w hotelu Novotel Centrum w Poznaniu.
Więcej na ten temat: http://forumbranzyogrodniczej.pl/